چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 7.5 بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه با کراتینین 7.5 بدون دیالیز

چگونه برای درمان بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 7.5 بدون دیالیز؟ مشخص شده است که دیالیز رایج برای از بین بردن نشانه های نارسایی کلیه است، اما آن را می توانید کلیه های آسیب دیده را ترمیم کرد. بنابراین افراد مبتلا به بیماری کلیوی می خواهید برای پیدا کردن بعضی راه هایی برای تعمیر کلیه های آسیب دیده، در نتیجه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند.

یک فرصت برای بیمار با کراتینین 7.5 برای بازیابی کلیه وجود دارد؟

در واقع، همه کسانی بافت کلیه، به جز آنهایی که نکروز، می توان با درمان مناسب تعمیر. بنابراین تا زمانی که بیمار می تواند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند فرصتی برای بازیابی کلیه آسیب دیده است.

برای افراد مبتلا به کراتینین 7.5 کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده است، برخی از بافت کلیه رفته است نکروز، به طوری که آنها ممکن است از دست دادن شانس برای بازیابی کلیه خود را کاملا. با این حال، آنها نیز می تواند عملکرد کلیه به برخی از درجه را بهبود بخشد. که بدان معنی است که آنها هنوز هم یک شانس برای متوقف کردن یا کاهش سرعت پیشرفت این بیماری داشته باشد.

چگونه برای تعمیر کلیه ها آسیب دیده بدون دیالیز؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می تواند کلیه های آسیب دیده توسط ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز تعمیر و بزرگ رگهای خونی. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید محافظت از کلیه ها آسیب بیشتر فرم و ارائه تغذیه به اندازه کافی برای تعمیر کلیه آسیب دیده است.

بنابراین برای بیمار به بیماری کلیوی با سطح کراتینین 7.5 آنها می توانند کلیه ها آسیب دیده خود را با طب میکرو چینی Osmotherapy تعمیر، در نتیجه به یک زندگی بهتر بدون دیالیز.

اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: